Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
跪求改善下半身循環的方法啦(哭哭)
Jul 30th 2013, 22:32

老公一直覺得我這樣身材很可愛
但是我的身邊好朋友都比我瘦
但是我去逛街買衣服
總是不能穿小尺寸褲子
甚至穿短裙都覺得自己腿很粗
但是工作很忙碌
沒什麼時間去運動瘦身
我去看了中醫和西醫
甚至還去抽脂
最後不但復胖身體也越來越糟
我對於減肥這件事情已經充滿失望
感謝我的好友
透過網路介紹給我最佳的健康體重管理計畫
我自己偷偷減肥不想讓老公知道
透過均衡熱量控制方式
我不但腰圍和屁股都變細變小了
我第一個居然意外的減了3公斤好開心
連續3個月我都有瘦2公斤
好開心,我總共瘦了10公斤
現在和朋友出門老公都很關心我
原來瘦下來的感覺這麼好
能夠穿上美麗的衣服
我現在好幸福

透過網路配合的體重管理計劃
http://blog.yam.com/queenlee

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    newspoku 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()