Blogtrottr
批踢踢實業坊 Hsinchu 板
[協尋] 咖啡色Tough皮夾
Apr 28th 2013, 23:23

作者d81727 (小波)

看板Hsinchu

標題[協尋] 咖啡色Tough皮夾

時間Sun Apr 28 23:23:25 2013

不好意思 麻煩大家如果剛好看到幫我注意一下 今日(4/28)我在中正台夜市第三街前段錢包疑似遭竊 是tough咖啡色短夾 略髒 當下(大概五分鐘內)就發現了 重要證件已掛失 雙證件 學生證 幾乎是身家財產都在裡面了 錢無所謂 但證件遺失讓我很擔心 麻煩大家幫我注意一下 我是清華大學鄭同學 只希望證件沒事 真的只有小錢 如果有人撿到請站內信或直接送往警察局 作為答謝會將錢包內全部金錢作為答謝(約有一千三百元) 麻煩大家了 拜託 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 123.192.244.121

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: Thatcher's Tyrants - The Tanks, The Guns, The Christmas Cards.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    newspoku 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()