close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
母親節禮物要送甚麼好?
May 5th 2013, 12:36

今年的母親節又快到了
前幾年母親節我都沒送我媽媽東西
因為實在不知道要送甚麼好
拜託各位大大推荐幾樣比較實用又簡單方便的東西
盡量不要是吃的根需要外面訂購的
我才國2 那些我都不會0.0就算會我家人也會罵
希望事那種他用得到的
不要超過200元 因為我沒那麼多前Q.Q
拜託大家了3Q!!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: Thatcher's Tyrants - The Tanks, The Guns, The Christmas Cards.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    newspoku 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()