Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 投票中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 投票中
我有gucci包包要賣..新莊有可以賣的嗎
Apr 29th 2013, 07:50

以前生活作息很不正常,又愛大吃大喝
連男朋友都交不到,一直想找尋一個減肥方式
曾經試過埋線、針灸,甚至節食我也嘗試了
但是沒效,而且越減越胖
我還是一直要找出有效的減肥方式
我看到我的朋友瘦了13公斤
我很驚訝的問他
他告訴我他認識一位很厲害的教練幫她瘦下來
她給了我網址,我也跟我朋友一樣
透過均衡營養和熱量控制的減肥方式
讓我3個月瘦了10公斤
我好興奮,因為買衣服都不用看尺寸
最近也交了男朋友
我真的好幸福
我相信我可以你一定也可以
如果妳也苦惱很久,你也可以和我一樣
讓他幫助你

http://blog.yam.com/beautyshop32

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: Thatcher's Tyrants - The Tanks, The Guns, The Christmas Cards.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    newspoku 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()