Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 已解決
那裡有收購手機的店面?台北
Apr 28th 2013, 10:46

我有曾經給一家二手手機收購店回收過,你奇摩打啾醬的手機回收就可以搜尋到了,他們收購手機的價格跟手機報價是我問過網路的手機回收的人,還有二手手機通訊行中回收最高的了,而且手機回收的報價還高出其他店的手機回收報價蠻多的,當初買了手機也很不想賣,因為會虧錢,但是沒辦法,當初沒考慮好,放著也是一直跌價,所以最後決定請啾醬他們幫忙收購手機。我是台中人,他們在北部,沒辦法過去跟他們面交,由於蠻多網友都推薦他們,所以我後來比較放心先寄手機給他們,他們收到後,確認手機狀況都跟我講的一樣,然後測機完成就匯款給我了,客服人員的態度也很有禮貌,算是蠻棒的一家手機收購業者,剛剛幫你找了他們的網址,這是他們的二手機收購的網址 : http://befortune.ws/cellphone

參考資料 自己

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: Thatcher's Tyrants - The Tanks, The Guns, The Christmas Cards.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    newspoku 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()