Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
[問題] 人力銀行的內容?
May 20th 2013, 12:46

作者meisui (meisui)

看板Salary

標題[問題] 人力銀行的內容?

時間Mon May 20 12:46:49 2013

請問若我先投了A公司履歷 然後因B公司職務不同 我更改了自傳內容 再投B A公司是在我投給B應徵後才打開我的履歷 請問A公司是看到我ㄧ開始的自傳? 還是我更改過後的自傳?? 不知道大家有懂我的意思嗎? 因為自傳內容一直改 但不確定應徵的公司哪時會開啟我的履歷 或許很晚開 但此時我已經也投給B.C.D了 自傳也改了好幾次 所以A公司是看到我最出寄送的? 還是我投給B或C或D更改後的?? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.43.23.123

maysun:A公司只會看到你最初寄的那份吧..記得104是這樣 05/20 12:58

uniz:104有編輯多份履歷的功能。以你寄給該公司的那份履歷為準 05/20 12:58

uniz:如果你事後有修改,那也是該公司之后再到人力銀行上看才不同 05/20 12:59

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    newspoku 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()