Blogtrottr
批踢踢實業坊 MobileComm 板
[問題] PadFone Infinity邊講電話邊上網
Jun 20th 2013, 08:59

作者azure1024 (circle)

看板MobileComm

標題[問題] PadFone Infinity邊講電話邊上網

時間Thu Jun 20 08:59:57 2013

不知道板上有購買PadFone Infinity的版友有沒有遇到過上網的問題 我女朋友使用的問題是她常常抓不到她家的無線網路 有時候抓到但有時候又突然沒訊號 我的問題跟她不一樣 因為我都是3G常駐的型態 平常使用都沒問題 而我跟我女友晚上有熱線的習慣 可是當我跟她講電話講一陣子(約30分鐘到一小時左右) 我的網路就會抓不到 就是3G訊號的格子會突然不見 變成電話是可以繼續講 但就不能上網 重開機就又可以 只是一直重開機也是一件很奇怪又麻煩的事 不知道有沒有人也有這種問題? 謝謝 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 61.59.33.125

knmtou :你講電話的地方3G訊號好嗎? 06/20 09:04

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    newspoku 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()