close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
[問題] 百搭的防曬隔離(希望最好是開架的)
May 2nd 2013, 16:00

作者carlenelaurs (靜璇)

看板MakeUp

標題[問題] 百搭的防曬隔離(希望最好是開架的)

時間Thu May 2 16:00:00 2013

不知道大家會不會覺得我的需求很奇怪 要百搭的防曬隔離 因為我本身是粉底控 會看今天的心情或者是場合來決定粉底 過去大部分防曬隔離都還蠻固定的 (我指的固定不是品牌固定 而是一個時期只會用一個牌子) 常常會發現有時候搭A粉底的妝感就無敵美 搭B粉底就SO SO 曾經用過潤色效果挺好的 就不大適合再用妝感重的粉底 所以後期我也就開始用兩種防曬隔離 目前已經用完一條了 決定之後還是只單用一條就好 就想找可以百搭任何粉底的防曬隔離 不知道大家會和我一樣有這種問題嗎 XD 另外有推薦的防曬隔離嗎 可以的話我想要從開架先下手試 不想要一下子就花大錢試專櫃的 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 219.85.121.143

peixuanchen:ZA美白防曬霜~ 59.120.203.210 05/02 16:30

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: Thatcher's Tyrants - The Tanks, The Guns, The Christmas Cards.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    newspoku 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()