close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 發問中
不好意思~~我是準備報考大學的學生
May 5th 2013, 12:37

知識問題|

發問者: 瑞瑞 ( 初學者 5 級)
發問時間: 2013-05-05 20:37:35 ( 還有 9 天發問到期 )
解答贈點: 10 ( 共有 0 人贊助 )
回答: 0 1

我想知道 所有科大~大學的排名 請問誰能和我說一下呢?? 剛剛看了一下~ 都只有
2012的~不知道 有沒有2013的 給小弟我參考一下呢??
因為小弟我現在要辦理推甄~但是不知道 個間的排名 麻煩各位囉~不好意思~~^^

001
意見者: 飛愛不可 ( 初學者 5 級 )
發表時間: 2013-05-05 20:47:57

今年的繁星跟個申都結束了吧...?

馬上按讚  加入 Yahoo! 奇摩 知識+  粉絲團

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: Thatcher's Tyrants - The Tanks, The Guns, The Christmas Cards.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    newspoku 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()