close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 發問中
想被女生踢下體 , 該怎麼解決(15點)........?
Jun 19th 2013, 23:29

最近我偶然在網路上看了一張圖 內容是畫一個很高很壯的男生 欺負女生以後被女生踢下體 他噴精 然後跪在地上 女生一直露出鄙視的眼神嘲笑他

我看完這張圖以後心裡很怪 同時下體竟然勃起了
更怪的是我開始去網路上搜尋相關圖文 尤其是知識加 發現台灣好多女生小時候都踢過男生下體 其中不少數說踢男生下體很爽 讓我那種感覺越來越強烈 最後我受不了 就打手槍 射精了

然後我就很想被女生踢看看下體 想被他們羞辱(?

想請問一下女生 踢男生下體真的很爽嗎? 是什麼感覺啊? 我好想被踢要怎麼辦?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    newspoku 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()