close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
艾爾之光(台版)暑假的改版將會出哪些活動>w<~~(20點)
Jun 21st 2013, 00:08

如標題~~
到底會出什麼呢?還有結婚系統.騎乘系統.艾拉.等級上限修正以及7城何時會出?
我希望能有個確切的答案,因為暑假開始之後,就閒到發慌,我可不想玩其他遊戲,我比較想要知道我剛剛所問的5個系統大致的推出時間,可以的話,能順便介紹一下結婚系統大概是怎麼樣的一個東西嗎?

(ps:如果還有其他我剛剛所說的五個主要系統之外的活動或新系統,也請順便告訴我)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    newspoku 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()