close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
非常緊急 請問一下警察吃案要怎麼辦
Jun 20th 2013, 00:00

事情是這樣的,我要到警局去報案,但是發現他一再的叫我去做筆錄卻不把案子送出去,該名警察還說我之前犯有其他偽造文書的罪,所以不能送, [問題一] 請問有這回事嗎?還是警察在拖延時間?
[問題二] 請問我要透過哪些管道檢舉,我應該準備哪些證據,因為我跟[警察維護的對方]有債務糾紛而且法律追溯期快過了,重點是事情發生在那間警局轄區,無法去其他地方報案,那如果我要繼續報案應該找誰,要怎麼做?

請知道相關解決辦法的人來解答 真的不知該如何做.

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    newspoku 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()