close
Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-體育
>即時新聞-體育 
Eventbrite makes it happen

Create an event and sell tickets online through Eventbrite. It's simple! Sign up and get started today.
From our sponsors
許聖梅整形 假奶假下巴餘微調
Oct 10th 2013, 22:58

【胡治言/綜合報導】名嘴許聖梅與女藝人羅霈穎紛爭高潮迭起,前天名嘴王瑞玲以道歉名義扯出「隆乳」話題,不少人懷疑許聖梅是全身多處整形的人工美女,昨她堅稱:「我只有隆乳跟墊過下巴,其他地方都是微整,我更要強調,鼻子絕對是真的。」

《蘋果》報導,許聖梅坦承,過去因為胸部小,導致沒自信,所以在2007年有人贊助的情況下,做了隆乳手術,從32A升級到C罩杯。其餘部位是否曾經大整?昨她解釋:「下巴的確植入過人工軟骨,之後陸續在淚溝打玻尿酸,讓凹陷的眼窩變飽滿,2012年則做過4D拉皮,上個月在眼尾及嘴唇打肉毒桿菌,補平紋路,我要強調我不是醫美狂,除胸部外,都是醫生建議我做,然後贊助我的。」

整形後的許聖梅臉部立體、下巴長了、眼睛變大,也長胸了。

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    newspoku 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()