close
Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
Iphone 5全新公司貨只要5990元?
Sep 28th 2013, 18:12

(怒刪)

我想各位大大們也不需再那邊酸人吧!
我既不是賣家也不是國中生。
只是單純對這個價格感到疑惑所以才會上來問問看。
每個人有每個人熟悉的領域,我就只是真的對蘋果的產品不太了解
如果很了解的人幫忙一下解惑也應該不會浪費各位太多生命吧!說不定也有些消費者跟我一樣分不太清楚呀
好吧!我承認我就是笨可以吧!
傻傻上來聞屁聲

不過還是謝謝某幾樓的大大願意幫小弟解惑

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    newspoku 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()