close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 hairdo 板
[心得] 永和環河西路Kevin個人工作室
May 6th 2013, 16:36

作者devilisaac (Devil Isaac)

看板hairdo

標題[心得] 永和環河西路Kevin個人工作室

時間Mon May 6 16:36:40 2013

我一直都找不到喜歡的設計師 一直跳來跳去 沒有固定店家和設計師 從50元到900元我都剪過 甚少滿意的 但是我總是自己摸摸鼻子 是我的鳥頭太難剪了 不會去怪設計師 但是 今天我真的覺得太誇張了,讓我很生氣 這已經不是剪的好不好看的問題了 而是對人信任度的問題 我也是在hairdo板看大家推薦才去的 果然網路上再怎麼推,還是要自己去走過才知道 不管是剪髮還是任何事 首先這個kevin一進去先說自己多厲害 什麼去英國比賽第一名 ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 219.71.217.166

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: Thatcher's Tyrants - The Tanks, The Guns, The Christmas Cards.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    newspoku 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()