close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 AllTogether 板
[徵女] 皮寶?整數歲?找個會燙我眼的你啦XDD
May 6th 2013, 17:00

作者showerayo (我悶了)

看板AllTogether

標題[徵女] 皮寶?整數歲?找個會燙我眼的你啦XDD

時間Mon May 6 17:00:00 2013

這個標題乍看之下很奇怪 但他其實是寫這篇文章的起因 從昨天開始 為了搬家辛苦的整理很可怕的閣樓 赫然發現小時候的六寶 (不知道大家有沒有印象,這樣會知道我幾歲嘛XD) 因為年代久遠無法當佈置的東西 所以我就順手丟給我家小狗 沒想到他竟然就跟皮寶看對眼了 現在要走進房間會被他兇(那我的房間ㄟ>※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 180.218.86.92

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: Thatcher's Tyrants - The Tanks, The Guns, The Christmas Cards.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    newspoku 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()