Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
請問建築平面圖透視圖怎麼畫
May 7th 2013, 08:38

我是剛從別系轉到建築系的學生
之前完全沒有基礎
而學校都會常常有許多作業與總評
要做模型和畫設計圖

我想請問平面圖與室內室外透視圖,剖面圖要怎麼畫呢
還有陰影和上色等等要怎樣表示

我有去找過書
但都是那種出版已經很久 連印刷都印不清楚,許多專有名詞我又看不懂

請問有推薦的書或是資料嗎
不然每次都被老師砲的很慘,說不像一個建築系學生該畫出的水準
讓我很挫折

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: Thatcher's Tyrants - The Tanks, The Guns, The Christmas Cards.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    newspoku 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()