close
Blogtrottr
電視廣播新聞 - 頭條新聞 - Yahoo!奇摩新聞
瀏覽 Yahoo!奇摩新聞上的最新電視廣播頭條新聞。尋找最新新聞報導,包括電視廣播頭條新聞、相關分析與意見、照片等。
陳冠希再闖禍 髒話飆主持人
Apr 30th 2013, 02:39

NOWnews – 

娛樂中心/綜合報導

香港媒體報導,陳冠希日前接受有線電視節目《賺大錢》的專訪,卻無緣無故擺出臭臉,當主持人鍾健威問到,可否覺得他的自創品牌跟他的人氣,互相有影響時,他更當場發怒,反嗆主持人為何這樣問問題,事後更在微博大飆髒話罵鍾健威!

原來這節目是要訪問陳冠希有關他潮牌生意一事,但當主持人提及人氣,令陳冠希認為對方是別有用意,因此表現得極不合作,後來也懶得回答主持人的提問。結果,不但令該節目難以繼續錄影,更必須提早結束,鍾健威也感覺很不受尊重,而電視台為了維護主持人及該台的立場,決定將專訪節目抽起,並傳出封殺陳冠希的消息。

至於陳冠希也沒善罷甘休,隨即在微博用英文大罵鍾健威是Bitch(賤人),還把他的英文名直譯為「Can Eat Shit」(健吃屎)!陳冠希微博原文如下:「This Guy Is A Bitch !!!!! No chinese translation needed !!!!! Oh yeah CABLE TV HONG KONG u guys are the worst TV station in Hong Kong !!!!!」(這傢伙是賤人一枚,不需要翻譯這個字了吧,香港有線電視,你們是全香港最爛的電視台!)

陳冠希在社群網站instagram又罵得更兇,原文如下~~

「Cable Tv in Hong Kong and Whoever This Guys Name is Can Eat Shit !!!!! Reason why i had a Scowl on my face is cuz i dont wanna do shit ass Stations interview !!!! Suck it up and talk all the shit u want about me !!!! Whatever your name is in this photo I DARE U TO BROADCAST THE INTERVIEW TO SHOW PPL HOW STUPID U ARE AND WHY I DONT LIKE DOING UR LAME ASS INTERVIEW !!!!! Cable TV hk FxCK YOU AND ALL YOUR PRESENTERS !!!!!! SMD !!!!!」(大意是,我會臭臉是不爽給你們做這個爛訪問啦,你們問的都是屁話。中間夾雜許多髒話。)

不過也有香港傳媒表示,陳冠希既然已經決定受訪,就應該在適當訪談內容上作出配合,就算裝模作樣扮融洽也可以,反正不過只是一個小時的訪問,主持人鍾健威的問話並不算得罪他,陳冠希何需如此暴怒,讓自己的形象更差呢。

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: Thatcher's Tyrants - The Tanks, The Guns, The Christmas Cards.

Media files:
i2179615.jpg (image/jpeg)
You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    newspoku 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()