close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 已解決
FB帳號被停用原因
May 3rd 2013, 00:48

1.請問FB帳號被停用的原因
是同樣的IP上上下下嗎
因為我之前我弟.妹突然來玩我的電腦他們我ㄉ都是遊戲所以1個人好幾ㄍ帳號
結果隔天3個人所有FB都被鎖 這個情況有2次

2.後來我就上1次FB完就換一次IP
因為FB帳號設定ㄉ帳號保安
有1ㄍ
有效的連網 就是你的登錄IP
FB登陸ㄉIP是用戶端所以按段現在連線就不同IP
這個方法用ㄌ1年多都沒被停用
請問換IP有用還只是好運沒被停用

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: Thatcher's Tyrants - The Tanks, The Guns, The Christmas Cards.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    newspoku 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()